Reklamacje

W naszym sklepie dokładamy wszelkich starań, aby oferowane produkty spełniały najwyższe standardy. Jeśli jednak otrzymany produkt jest uszkodzony, posiada wadę fabryczną lub nie spełnia warunków zamówienia, masz prawo do złożenia reklamacji.

JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?

  • Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny na stronie Formularz reklamacji.
  • Po wysłaniu zgłoszenia otrzymasz potwierdzenie na podany adres e-mail.
  • Jeśli wymagane będzie przesłanie dodatkowych zdjęć lub dokumentów, skontaktujemy się z Tobą w celu ich dostarczenia.
  • Po akceptacji reklamacji produkt należy odesłać na wskazany adres.

ADRES DO WYSYŁKI REKLAMACJI

Po zaakceptowaniu zgłoszenia reklamacyjnego produkt należy wysłać na adres:
Małgorzata Furmańczyk
ul. Staszica 1/76C
71-515 Szczecin

lub do paczkomatu InPost:
Paczkomat SZC19A
Staszica 1, Szczecin 71-515

ROZPATRZENIE REKLAMACJI

  • Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia oraz przesyłki z reklamowanym towarem.
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji oferujemy wymianę produktu, wysyłkę nowego egzemplarza lub zwrot środków na konto, z którego dokonano płatności.